نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

جنگ دو نفره خطیر و نکونام علیه استقلال

  • کد خبر: ۲۱۲۹۶۷
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
جنگ دو نفره خطیر و نکونام علیه استقلال
ادامه جنگ لفظی نکونام و خطیر قطعا استقلال را وارد چالشی خواهد کرد که بیرون آمدن از آن بسیار دشوار و حتی غیر ممکن خواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  خطیر و نکونام استقلال را به کجا خواهند برد؟ به سکوی قهرمانی لیگ برتر یا از دست دادن جام‌های پیش رو؟! این سوالی است که ذهن هواداران استقلال را سخت درگیر خود کرده است؛ هوادارانی که بعد از اظهارات اخیر سرمربی خود بیش از پیش به آینده تیم‌شان بیمناک شده‌اند و نگرانند که بار دیگر تیم محبوب‌شان جام قهرمانی لیگ برتر را از کف بدهد.

جنگ‌های فرسایشی نکونام و خطیر ذهنیتی جز این باقی نگذاشته و هیچ استقلالی نیست که درچنین فضایی به قهرمانی تیمش امید بسته باشد.

حال برای خطیر و نکونام دو راه بیشتر باقی نمانده است. راه اول این است که به جاده آرامش و مدارا بازگشته و نهایت برای دو ماه و اندی یکدیگر را تحمل کنند تا استقلال با آرامش به انتهای لیگ برسد و احتمالا جام قهرمانی را به چنگ آورد و یا اینکه به این بگو مگو‌های اعصاب خرد کن ادامه دهند و دست دیگر مدعیان را باز بگذارند تا به سادگی به جایگاه استقلال دست درازی کرده و این تیم را از صدر بیندازند.


بی شک راه نخست برای نکونام و خطیر بهترین انتخاب است و آقای سرمربی و آقای مدیرعامل باید یک بار برای همیشه ازبازگو کردن مشکلات درون خانوادگی در رسانه‌ها خودداری کرده و تیم خود را درمسیر درست قرار دهند. نه نکونام از بیان اختلافاتش با خطیر در رسانه‌ها سود می‌برد و نه خطیر که اگر بخواهد بار دیگر پاسخ سرمربی را دررسانه‌ها بدهد، چالش‌ها را فزونی خواهد بخشید.

خطیر البته قدم اول در مسیرعقلانیت را با امتناع از حضوردربرنامه فوتبال برتر و صحبت علیه سرمربی استقلال برداشت و نشان داد توصیه‌هایی که درروز‌های قبل به او شد را به جان خریده و به نوعی درصدد آرام کردن فضای پرتنش این روز‌ها است.

نکونام نیز باید ازهمین حربه استفاده کند. او دریک موقعیت طلایی قرار گرفته و اگر بتواند در فصل اول مربیگری در این باشگاه به قهرمانی لیگ برتر برسد، درتاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر جاودانه خواهد شد و به اولین مربی تبدیل خواهد گشت دراولین فصل حضورش به جام رسیده است.

خطیراین موقعیت را خوب درک کرده که سیاست سکوت را درپیش گرفته است. او می‌داند که قهرمانی با استقلال دراولین فصل مدیریت یک رکورد خاص را دراختیارش قرار خواهد داد و به دسته معدود مدیرانی در تاریخ این باشگاه تبدیل خواهد شد که در فصل اول مدیریت جام برده است. نکونام نیز باید این مهم را جدی بگیرد.

سکوت بهترین راه حل برای رسیدن به اهداف است و نکونام نیز باید به مانند خطیر خویشتن‌داری پیشه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->